MENGAPA MEMILIH PruBSN


SAKITNYA........... MANA NAK CARI DUIT NIIII......Tolong2

MENGAPA PILIH PRUBSN?
Perlindungan takaful yang paling tinggi (kematian, hilang upaya kekal, kemalangan dan penyakit kritikal.
  • KAD PERUBATAN melindungi kos perubatan sehingga RM450,000 dan keatas, huh, penal hospital dan klinik?? Belambak… mana-mana ada… click DISINI
  • Pelan TAKAFULINK SAVER (Pelaburan beb yang paling penting ianya di luluskan di bawah undang-undang syariah) 2 dalam 1 beb…, menjanjikan pulangan yang lumayan beb, dah lah beri pelindungan, lepas 2, dapat melabur skali. Mana nak cari niii…Terdapat 3 saham yang di niagakan dalam produk ini iaitu:::::

i. Takafulink Dana Bon

ii. Takafulink Dana Urus

iii. Takafulink Dana Ekuiti

Harga untuk urusniaga ini bolehlah dilihat secara terus di akbar2, atau di laman web rasminya DISINI

  • PENGELUARAN pada bila-bila masa ketika anda memerlukan dengan syarat Baki min RM4000 sahaja, xde tempoh matang beb, tp perlindungan sehingga 80 tahun umur beb.
  • Sumbangan minimum RM50 (kanak-kanak) dan RM100 (Dewasa), mengikut tahap pelindunga yang dikehendakki. Kenderaan pun ada insuran beb, ni pula kita, tidak de maknenya kalau kaya sekejap, lapas 2 miskin pasal bayar kos rawatan.
  • PENGECUALIAN SUMBANGAN –Nii yang best nii yopp (PALING BEST), PruBSN nii tolong bayar bayaran bulanan ( katakan rm200 sebulah kena bayar), demo tidak perlu bayor lagi doh, sekiranya pemegang polisi disahkan terkena salah satu 36 penyakit kritikal. Penyakit tidak bagi signal untuk datang, tetiba je ( adoi2 sakitnya………..)
  • PAMPASAN KECEMASAN –ni satu lagi yang best nii broo, memang best. Jika berlaku kemalangan yang tidak diduga seperti terjatuh di timpa tangga , terlanggar sesuatu, terlanggar kereta yang xbergerak dan sebagainya( patah cini, patah sana), anda boleh pergi kemana-mana klinik untuk buat rawatan dan dapat claim balik harga bayaran klinik tersebut ( paling kurang hang leh cliam dalam 2 ribu) banyok 2, nak cari mana tu)
  • FLEKSIBEL mengikut keperluan anda, nk tambah bahagian mana, nk perlindungan yang tinggi, atau kematian yang rendahh, xpun nk pelaburan yang tinggi, semua boleh di ekjes beb....
  • Cara bayaran mudah je beb. (Kad kredit, potongan gaji dan auto debit diterima).
    100….. letih dah aku tulis.. banyak sgat…. Penat2

No comments:

Post a Comment